And as you move on, remember me , Remember us and all we used to be

Hejsan bloggen!

Är helt slut! Tror jag håller på att bli sjuk :(
Men igår kom pappa och Ylva och hämtade upp mig för vi skulle dra till stugan i Söderhamn och fira midsommar. När vi kom dit var Malin redan där. Hon bor i Söderhamn nu, för hon är ledig i hela sommaren för i höst ska hon plugga till lärare, coolt! Kan hon lära mig ! ;) Nä, men jag är fakiskt ganska smart! I alla fall engelska och historia. Kollar ju på massa avsnitt om svenska kungar o.s.v . Jag läser om Axel von Fersen, eller vad han hette? Men skit samma... när vi kom dit, så åt vi något kött som var mega gott! Kan inte beskriva! Sen spelade vi ett frågespel som jag fick av mamma. Alla spelade (alltså; jag, Malin, pappa, Ylva, farfar och farmor). Ylva vann, men jag fick bara svåra frågor, otur! På kvällen kollade jag och Malin på Family Guy i lill stugan som vi sover i. Men imorse när jag vaknade kände jag mig trött och dålig så jag ville hem men Malin kunde inte skjutsa hem mig ända till Gävle så jag började stor böla, men sen tog jag tåget som gick 15:00. Lyssnade på musik medans, hade bara 10 % kvar men det räckte hela vägen, ungefär 30 minuter. När jag hoppade av så stod mamma där, MAMMSEN! Jag är världens mamma gris, jag slår vad om att ingen är lika mamma gris än mig! Så när vi kom hem så tog jag det lungt, sen gick jag och Sebbe till affären. Jag köpte nötter och han glass, muuums! Så egentligen skulle jag sova i stugan tills imorgon, men jag orkade seriöst inte :( Hoppas inte Malin blev ledsen, tummar på det! Malin om du läser detta så ska du veta att du betyder mest för mig, min gullegris ;*

Pusshej!



Känner ni igen han? Det är killen från Zero Day! GUUUD! Jag saknar tiderna, han är världens bästa skådespelare, genom tiderna. Jag vill träffa honom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram

2011-06-26 @ 00:31:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback