You're the first, The last, My everything♥

Hejsan bloggen!

Baby stack nyss för han skulle lämna in något på stan tror jag, hans kompis Bea följde med hit också, trevlig tjej! :) Idag vaknade jag i alla fall vid tio nånting, baby var ju på jobbet då så jag vaknade själv! Då lyssnade jag på musik, sen gjorde jag nudlar men dem var inte lika goda som man kan köpa på affären. Det är Ica's egna, eller vad heter det?! Kan fixa bild, hahha desperat tjej. Haha skoja bara! Så åt ungefär halva, så gav resten till Silje. Jag är ju beroende av Cola Zero som jag skrev förr, men den är mycket bättre än vanlig Cola, även fast folk inte tror det! Men läs då?! Har säkert skrivit detta men om man dricker en burk vanlig cola varje dag så har man fått i sig 1000 kalorier slutet av veckan, alltså dåliga kalorier. Men med Cola Zero har man bara fått i ungefär 1 eller 2 kalorier i sig! Nice! Plus att jag ska börja dricka bara en gång i veckan. Man känner t.o.m att det inte är socker eller fett i det! Tänk. Dem som har diabetes kan ju inte dricka vanlig Cola så dem dricker Cola Zero eller Light. Så om dem är så "dålig" och man blir fet vad det, så borde alla som har diabetes vara feta. Men egentligen bryr man sig inte om stora kroppar, man ska acceptera hur man är! Jag själv vill hålla mig i form och vara som jag är nu. Men ni får alla tycka olika och acceptera era kroppar. Ni är underbara och är älskade! Men i allafall, ni får fan tycka vad ni vill om Cola Zero! :) Haha, jag säger alltid Zero Day, bara för dem har Zero i namnet, haha! Seriöst, beroende av filmen. Men ladda ner miffon! :D Skjuter i ryggen och m.m. Jag är sjuk, hjälp... jag som ville ha ett gevär, mahaha. Chick With Gun! Mamma kalla mig något, kommer inte ihåg men det var en doktor som hette så som var jätte snäll och vänlig men plötsligt blev elak och våldsam,. gud vad du är gullig mamma!♥♥♥

Men puss! :)




ps: baby ska kanske till Iran igen! Lycko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback