You belong to me, i belong to you, feelings are so hard, what should i do?

Hejsan bloggen!

Just nu väntar jag på baby som jag ska möta när som helst!
Men jag vaknade klockan ungefär tio, väldigt ovanligt! Men då lyssnade jag på musik tills jag tråkade ut och snackade med mamma lite. Jag visste inte vad jag ville ha till frukost så då drog vi till affären och köpte nudlar och en Cola Zero åt mig, nyttig frukost (y). Nudlar är väl inte så onyttigt? Men Cola är typ 99 % onyttigt, eller ens det? Då åt jag det medans jag kollade på Family Guy. Efter jag hade ätit upp kollade jag på Elephant. Det är en till film om skol skjutningen. Men Zero Day är 100 eller mer % bättre! Inget slår den! Kollade också på den lite, kommer aldrig tråka ut den! När jag kollade på film kom Blozzom då chillade vi sen gick vi ut lite och cyklade, haha var så länge sen! :o Och hennes kedja åkte ut och när vi åt bullar ute på gården så tappa hon en tand, läbbigt värre! Men som sagt nu väntar jag på älskling, om han nu ska messa mig !

Puss hej!


Kommer ihåg dagen. Jag och Elin var "nyktra" och åkte typ raggar bil mitt i natten med högsta volym och åkte till nå hav där det var is kallt sen kom jag hem. Har hennes kläder på mig haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-16 @ 17:24:52
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: grymt :) det är fint med mig!

2011-07-18 @ 20:37:47
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback