I rather be blind, then loose you♥

Hejsan bloggen!

Har nyss ätit kyckling sallad så är propp mätt nu!
Igår åkte jag, baby och pappa till det gamla fängelse museum här i Gävle. Är väl från 1700-talet tror jag? Jätte intressant! Fick se rummen också och man fick som hörlurar och någon apparat som man skulle trycka mot någon knapp i varje rum och då kom en berättelse för varje rum, vi fick en varsin. Sen fick man gå vidare till en annan byggnad som var från 1800-talet. Där var det celler som folk suttit i och i varje cell fick man reda på vilken som hade suttit i den. Och i den första så var det en kvinna som hade fått barn utan en fader och det var tydligen förbjudet så hon hamnade där med sina barn som var ungefär en 5 åring och en nyfödd. Tror berättaren sa att dem kallade henne horungen, haha stackaren! Och det var andra celler men kommer inte ihåg vad det var för folk. När vi var klara och skulle ut till bilen så regnade som fan, har nog aldrig regnat så mycket, som jag har sett alltså. Så vi sprang till bilen och åkte till Buddy's. Jag åt taco tallrik så kunde ta så mycket jag ville men blev mätt efter första tallriken! Sen åkte vi hem till pappa och åt glass när vi kollade på America's funniest home videos och Family Guy. Efter skjutsade han hem mig och baby för vi skulle handla med mamma och Stefan. Vi åkte till Ica Maxi och fick min älskade Activia. Åh är beroende av den! Är beroende av mer saker med: Activia, Cola Zero, nudlar och iste. Men nu ska jag lyssna på musik för baby åkte nyss till Ockelbo för han skulle hämta något. Är jätte trött idag!

Puss!


Gammal sommar bild 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra på helgen ? :)

2011-07-20 @ 00:13:14
URL: http://lcstation.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ska nog inte göra nånting speciellt idag :D

2011-07-21 @ 15:51:37
URL: http://lcstation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback