And half of my heart is the part of a man, Who's never truly loved anything

Hejsan bloggen!

Är skit trött idag, vet inte om det är p.g.a vädret eller något annat...
Men idag vaknade jag bredvid mamma i hennes säng, kollade på Simpsons igår kväll så somnade, var jätte trött tidigt! Och jag hade världens konstigaste dröm... Jag drömde att jag, Mamma och Stefan bodde i affären vid oss och att jag ville åka till Colorado, USA för där var det en skolskjutning (skrev om den tidigare i bloggen, ungefär ett års sen), sen när vi landade så var vi i Tyskland så vi tog flyget därifrån till USA men var jätte rädd att vi skulle störta när vi åkte över Atlanten, haha!
Aja, så var seg som fan idag, men gick ut och spelade fotboll med Hampus och Rasmus, skjuter ju skit bra! Nä, men ganska bra faktiskt ;) Sen gick jag hem och kollade på Cougar Town och Family Guy.
Nu tråkar jag så ska kanske gå ut och umgås med familjen :)
På lördag kommer älskling hem, mys! Och jag och mamma ska till SOC någon dag och ska fika sen, mys det med :) JUSTE! Igår fick vi ett brev från IV HAHAHA, men ska inte gå i skolan :) Ska nog praoa för det mesta, får se vad BUP och SOC säger :) Lyssnar på någan ägd spansk låt. Drogade den igår när vi var på Coop, haha.

Puss!


hej ego

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va med i spamm tävlingen, den som spammar mest vinner en länk i min blogg och synas framför mina 800 läsare!

2011-07-05 @ 18:09:26
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: okej ^^

2011-07-08 @ 13:45:20
URL: http://majjin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback