I Wanna Be Your Sunshine

Hejhej bloggen

Har vart uppdagen ganska länge, Masood och sånt. Han kom hit igår, han sov här och vi bråkade som fan, kanske inte ska skriva detta om Masood inte vill, men hoppas han inte blir sur. Men ja, värsta bråket så det kändes som jag ville döda mig själv... men nu är allt bra, vi har fixat det, vi älskar varandra ♥

Ska kanske genom gå vad som hände igår innan vi träffades.
Vid två åkte jag, mamma, Stefan och Sebbe till Valbo för att klippa klorna på Silje och ni skulle se vilken min hon hade, lilla gumman min ♥ & när jag och mamma stod vi kassan för att betala så gick nån förbi och sen såg jag att det var Babbsan, vi vet han som klär ut sig om tjej. Jag stirrade på mamma men hon sa att jag skulle vara tyst, alltså; sschhhhhh. Jag sprang ut till Stefan och Sebbe i bilen och sa att jag hade sett Babbsan, hahaha , han kolla på mig också ;o haha jätte coolt anna (y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback