Hold On

Hejhej bloggen

Jag är ju super bra att uppdatera :)
Men nu jävlar ska det börja, raket snabbt! POWWW

Idag vaknade jag vid nio och låg i sängen ett tag, efter gick jag upp på toa, pink i linki, ehm what, any way, jag tog medicinen. Sen låg jag i sängen och lyssnade på musik. Juste! Mina, eller mammas då, hörlurar med as bra basljud, har säkert berättat om dem. Men dem är sönder , eller inte helt, mena ena typ funkar eller det hackar, för dumma Denniz bet lite i sladden när vi inte såg. Men det är egentligen mitt fel för jag glömmer att stänga dörren när jag går ut. Men men, livet kan suga också... haha värsta döds offret..

Idag gick jag och mamma till Jonny (mammas och Stefans kompis). Han bor bara vid oss, för jag ville heja på Elvis, ni ba what? Men han fick 2 kaniner för annars hade enat blivit skjuten för dem ville inte ha han. Jag döpte han till Elvis, hahahha! Men hejade på dem, dem är små kaniner, tror det är lejonkaniner, eller fan dem heter. Fick också träffa Tequila! Och hans nya tjej hade med hennes hundvalp, så jävla söt! Men busig... När dem senare vid fem kom så var ju Tequila vakt för Stina (hundvalpen) så hon och Silje morrade som fan, Silje fick värsta ragget... trodde dem fan skulle bryta ihop och attackera varandra ! Vi fikade och Stina ska ju busa hela tiden, så jävla söt! Hon kissade ju överallt också, men hon kan inte rå för det, hundvalpar gör ju så. Och jag råka gå i ett med, så bytte strumpor på en gång.
När dem hade gått gick jag och mamma ut med Silje. Nu sitter jag här och ska snart duscha, för MÅSTE känner mig äcklig annars.

JUSTJA! En kvinna som bor här borta har en Chihuahua och en gång bruka jag ha den i min famn om jag och mamma stötte på henne, och hunden somnade i min famn, ur söt! Fick reda på idag att han är död, ! Han hade blivit rädd för en raket så han kom ur sitt koppel och sprang ut på vägen så en taxi körde över honom. Asså stackars! Men hon har en ny Chihuahua nu, men ändå tycker så synd om tjejen, och att hunden är borta gör mig bara så jävla ledsen!



Den här linnet köpte jag i Valbo när jag var där med Masood på mellandagsrean. Lade ju ut den ena tröjan förr som jag var så nöjd med, som jag köpte på JC. Den sista linnet är bara ett vanligt vitt boxer linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback