Hokus Pokus

Hejhej bloggen!

Idag vaknade jag vid tio kanske? Gick upp och tog medicin, kommer inte ens ihåg vad som har hänt. Men senare på dan så visade jag Malin Sims 3 för hon var så nyfiken. Så vi gjorde hon, mig , masood och en kille åt Malin och ett barn till mig och Masood, hoppas det sparar! Hade världens lyxhus med 3 våningar och pool. Oyes, det kan man inte säga nej till! Senare åkte vi till Max och åt men när vi var där så kom plötsligt en man och frågade om någon kunde läkare blablabalalalbla och vi ba: eh what? Sen såg vi en kvinna ligga där, vet inte varför men hon mumlade och kräktes, hon kanske satte i halsen eller kanske svimmade? För jag vet att när man får epilepsi anfall så mumlar man och kan kräkas efter, men aja. NU sitter jag här, sen blir det film med familjen. Nightmare On Elmstreet, stavas? Puss!




Kanske inte bäst på att rita... hahha. men bara att öva & fortsätta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej,hoppas du mår bra.

gjort idag?

har frågestund på min blogg slå gärna en kram isåfall stort tack!

skicka gärna kommentar tbx!:)

2011-01-07 @ 19:55:09
URL: http://alexzandrasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback