Everything I Do, I Do It For You

Hejhej bloggen!

Klockan är vid halv ett och jag måste sova nu, så jag inte orkar gå upp imorgon.
Idag har jag mest suttit vid datan med godis och cola, mmh! Kollade på America's Funniest Home Videos på Youtube för det fanns massa! Och ena klippet så är det en unge, kan inte vara gammal, han ska i alla fall åka på sån där glidmadrass eller vad man säger som man har på marken, fattar ni? Aja, men han ska åka på den men när han kommer på den ramlar han hela tiden, sen så skriker han åt den typ: blalbalabla. HAHHAHA så jävla roligt! Höll på att kissa på mig.... men lägger ut klippet sen :)
Ja, inte mycket att skriva om dagen. :)


Mitt nyårslöfte: Gå ut och ta en promenad VARJE dag, kanske två gånger, & INTE äta mycket godis. Detta ska jag komma ihåg till sommaren för då är det mycket skönare att gå ut och gå. Bra för kroppen och hälsan. Ska ju också sluta röka tills sommaren, det fixar jag! Gå ut och gå så julfettet försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback