When you are around I feel like an angel

Hejhej bloggen

Masood sov ju här igår, mys! Vi låg bara i sängen och myste, (ooohyes!). Kommer inte ihåg så mycket...
Men idag skulle vi till Bernt-Ove, gulligt namn va?! Min doktor, världens bästa! Vi pratade lite om mina mediciner, m.m. Vägde 59, kg alltså, nähä dl. Fick ta blodprov sen, är inte alls känslig mot sånt kan ta hundra stycken om dem vill! Men det var så att dem skulle ta en sticka i fingret, fan vad jag ryckte till när det klickade. Gjorde inte ont men det var läskigt :(
Sen åkte jag och mamma hem och Masood till gymmet med Johan. När jag kom hem kollade jag på Vänner och mamma köpte en daim och cola burk till mig, älskar mamma!
Och imorgon är det fredag, alltså vart går dagarna? Det går så jävla fort och om 1 månad & 2 dagar så fyller jag 16! YEY!  ÖVNINGSKÖRA HÄR KOMMER JAG! Dem som sen bestämmer om jag får körkort kommer väl svimma av min stolthet.

På lördag börjar ju melodifestivalen mmm. Babbsan ska ju vara med, heja han (henne). Kommer ju från Gävle ;)



grrr im a tiger come and get me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback