FRIDAY NIGHT!

Hejhej bloggen

Masood åkte precis hem, sitter ensam nu, inte är det farligt har ju min choklad och mina läsk med ! :D

Aja, vaknade vid någon tid som vanligt, blev toa och sen medicin. Mamma och Stefan åkte till Kvantum när jag höll på att lyssna på musik. När jag hade lyssnat klart gick jag till köket och gjorde två mackor och te, mums. Älskar te på morgonen!
När jag lade mig i sängen och kollade på Scrubs på datan med min frukost, så kom mamma in i rummet och sa " har du gjort frukost?", jag ba: "ja?", mamma: "jag som har köpt Billys Pizza åt dig". Jag kastar mackorna till mamma, haha. VILLE HA BILLY PIZZA! Min favorit frukost, kanske inte så nyttigt, haha. Men ibland får man något gott, inte bra att bara äta bra mat hela tiden, kroppen måste ha socker. Haha här kommer Anna hälsofreaket.

Nu ska jag sluta skriva för jag orkar inte mer, förlåt bloggen, jag älskar dig.

ps: på Alla Hjärtans Dag ska jag och älskling till Valbo och fika, mys! Men måste till BUP först, åååååååååhhwuoeasdg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback