Elviiiiiis!

Hejhej bloggen!

Sitter och lyssnar på Elvis :) SÅ JÄVLA BRA!

Ah, men tänkte uppdatera dagen:

Jag vaknade och lyssnade på musik tills ungefär halv tolv, då satte jag på datan och koppla in högtalarna i den så jag kunde lyssna på musik medans jag skulle fixa mig. Vi skulle till BUP ( jag & mamma), eller egentligen jag men mamma följde med. Och det hände en hemsk sak när jag sminkade mig!! Jag skulle sätta eyeliner vid ögonen och jag råka missa och nudda ögat så hela ögat var helt svart, såg ut som en skräck film. Mamma ba: du ser ut som du är blind! Och då blev jag ju mer rädd. Eller jag var väl inte rädd utan det sved som fan. Ja, ni skulle sett ögat!
Sen stack vi till bussen och åkte ner till BUP. Där fick vi prata med någon kvinna, typ kurator? Ska börja vara hos henne en gång i månaden ungefär. Fast bara jag?
Sen åkte vi till Coop för att köpa godis. Jag köpte massa med choklad och två läsk, mums!

Puss på er, höres imorgon... tror jag? För baby kommer hit då & på söndag ska jag och pappa för vi ska till Söderhamn för att fira Lalla, farfars tjej. Nu tänker jag sluta skriva det och om ni inte vet vem Lalla är sen så skit it då?! PUSS I LÖÖVE YOU!








Kommentarer
Postat av: Anonym

anmäl dig gärna till dagens länk tävling, du kanske har turen på din sida nästa gång?:D

http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling-15.html#comment

2011-02-26 @ 11:31:39
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback