BIG BROTHER

Hejhej bloggen

Har legat i mammas säng nästan hela dagen för jag är så jävla trött och mår inte särskilt bra, var ju så jobbigt igår på Valbo. Var massa folk (kan inte vara bland en stor folkmängd för då får jag utbrott..), kollade efter toppen jag ville ha, men hittade den inte. Men köpte ett vitt linne som det stod USA på, skit snygg med! Kommer passa mig skit bra i sommar solbrun och i mina jeans shorts ;). ( lägger ut den sen).

Ikväll börjar Big Brother. Vad jag har saknat det, jätte bra ju! Vissa kanske inte tycker det, med massa brats, äckliga raggare och slampor, massa sex också, men är ju roligt! :o

Nu ska jag bara vänta på mamma som kommer hem från Valbo. Jag är VÄRLDENS mamma gris, är jag den ända?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback