SVAREN

Hejsan bloggen!

Nu tycker jag att det är dags att svara på frågorna från frågstunden! :)

Trivs du att bo i Gävle? ;p

Jorå

Vart skulle du vilja bo förutom i Sverige?
ps: du har snygg stil! Vart köper du dina kläder? Beskriv din klädstil? Vad är ditt favorit kläd plagg? :)
Ehm, nog USA, eller kanske Tyskland! :)
Tack! Köper det mesta på H&M och Carlings. Ehm, haha vet inte hur jag ska beskriva den. Det är nog toppar! :)

Postat av:
Vad önskar du dig mest i världen?
Att Lillen kommer tillbaka :'(

Varför hatar du Spanien så mkt? :p
För dem vann över Tyskland VM 2011. Jag vet, ingen anledning att hata dem sen, men that's me  :)

Har läst nästan din hela blogg och du skrev förr att du vela gå ner i vikt. Asso du är skit smal, varför vill du det för? :OOO
Jag velade det förut för jag var lite stor, i alla fall magen. Men gick ner 4/5 kg på en månad. Åt nyttigt hela tiden och tog promenader då och då. Nu gör jag inte det lika ofta för det är så kallt ute och kan äta godis ibland. Men ska börja träna snart: Yoga :)

Varför gillar du rosa så mkt? ;p
För det är en fin färg och den snyggaste färgen! :)

Gillar du real madrig? :)
Dra åt helvete med dem! :)

Litar du på alla dina vänner? :p
Jag berättar aldrig hemligheter eller andra personliga saker till folk, bara pojkvännen :)

Vad vill du bli när du blir stor? :D
Nog skådespelerska! :)

Du har skrivit att du gillar Tysklands lag mer än Sverige, varför? ;p
Och vilken är din favorit fotbolls spelare? :)

För jag gör det helt enkelt. Gillar landet Tyskland mycket och Tyskland landslaget är ju definitivt bättre än Sverige :)
Haha, svårt för jag är ju inte så inne i sånt, men nog Miroslav Klose :)

Hur lång är du? :)
Och du mycket väger du? :)
Jag är 1.68 :)
& väger något med 50 kg :)

Anser du dig som fjortis?
Haha nej :)

Vad heter du på msn? :D
[email protected]

Har du vart full?
Röker/har du rökt?
Är det inte tråkigt att bo i Gävle? ;o
Ja, jag har varit full
Nej har slutat, men kan ta en cigg lite då och då :(
Nja...

När fick du din första kyss? :)
Min riktiga var väl jag 13

Vilken är din förebild?
Och vad har du i ditt hår, hårspray eller mousse för det är så perfekt :-)
Oj, haha. Paris Hilton kanske? :)
Åh tack! Bara hårspray :)

När fick du din första mens? xD
När jag var 11 tror jag xd

Hur långt tar det för dig att sminka dig? :)
Om jag ska sminka mig riktigt, så kanske en halv timme?

Ska du inte svara på frågorna snart? ;p
Gör det nu? :)

Hur ofta dricker du och är full?
Tycker du det är coolt att dricka?
Dricker inte längre :)
HAHA absolut inte :)

Varför skriver du aldrig om din pappa i bloggen?
Du skriver bara om din mamma? ;o
Jag skriver visst om min pappa? ;o
Klart jag skriver mer om mamma kanske, jag bor ju heltid hos henne? :)

Har du några syskon?
I så fall vad heter dem?
Och hur gamla är dem?
Ja, jag har ett riktigt och 4 låtsas :)
Mitt riktiga heter Malin och mina låtsas heter Emelie, Sebbe, Mikael och tror den sista heter Fredrik :')
Malin är 20, Emelie 16, Sebbe 12, Mikael och Fredrik är mellan 20 - 30 :)

Är Sebbe din riktiga brorsa?
Nej, det är han inte, men han bor här varannan vecka så ser honom mycket :)

Så nu fick ni era svar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback