STUFF3

Dag 1- Berätta kort om mig själv och bild
Dag 2- Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 3- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4- Det här åt jag idag
Dag 5- En nytagen bild
Dag 6- Min dag i bilder
Dag 7- Mina syskon
Dag 8- Ett minne jag har
Dag 9- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina planer inför helgen
Dag 12- Varför du började blogga
Dag 13- Två saker jag längtar efter
Dag 14- Ett minne i bild
Dag 15- Min favorit blogg
Dag 16- En bild som är från när jag är liten
Dag 17- Två saker jag inte skulle klara mig utan, bilder
Dag 18- Min favorit födelsedag
Dag 19- Min favorit plats
Dag 20- En sak jag gör varje dag
Dag 21- Tio saker jag gillar att göra
Dag 22- Någon vacker
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Den här månaden
Dag 25- Det här finns i min väska
Dag 26- En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 27- De här betyder mest
Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från i år, hur har du förändrats?
Dag 29- Det här saknar jag
Dag 30- Min favorittid på året


Jag får lagomt damp nu då. För jag sitter vid min bärbara data och alla bilder har jag på mitt stationära... här har jag bara webb foton... men ska leta efter och se om jag har något foto HAHA.

gillart!
Jag & Krissie. Vi träffas ju inte då, ibland då om det gäller cigg.
Men vi var med varandra 24/7 i början av förra året. MINNEN!


Jag & Alva. Vi träffas inte heller nu, men hon bor inte här
längre, men ibland tror jag. Får se hur det blir. Men en av dem
snällaste och gulligaste jag har träffat!


HAHAHAHA DÖÖÖÖÖÖÖR! Kolla Elins min HAHA! Men vi
har inte träffats på ett tag men har bestämt att snart blir det.
Personen som jag har mest minnen med! Dör varje gång jag
tänker på dem! xd

1. Skulle du våga kyssa mig? 2. Skulle du våga hångla med mig? 3. Skulle du våga krama mig framför dina vänner? 4. Har du träffat mig på riktigt? 5. Om inte, vill du träffa mig? 6. Tycker du om mig som jag är? 7. Vad är det bästa med mig? 8. Tycker du jag är snygg? 9. Träffas vi ofta? 10. Ska du kopiera detta?
Jag & Emma. HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Ser lagomt slampig ut, alltså minen, come and get me.
Emma dödar mig om hon se detta...

SYSTERTESTET! HON Vad heter hon? - Malin Sondell Hur gammal är hon? - fyller snart 18 Vad var det senaste hon sa till dig? - Puss tror ja xD <3 Vad brukar hon säga när hon kommer hem? - Heej Vem umgås hon mest med?- jadu, vet inte riktigt.. typ Ida? Har hon någonsin haft en pojkvän? - ja borde hon väl ha haft Har hon en speciell lukt? - ja :) Kan du hennes mobilnummer? - japp men inte utantill Vad är typiskt henne? - att vara schysst, rolig och kan få damp ibland haha xD Är hon din lillasyster? - nej Är hon din tvillingsyster? - nä :P Är hon din storasyster? - japp :D NI <span style="font-size: smal
Jag & Malin. Eller hon är min syster, men ändå
kompis? Det kan väl räknas? :) Hoppas hon
inte blir arg för bilden, HAHA det är ju jag som
ser lagomt wierd ut. MIn Elvis tröja <3<3<3

Nu hittar jag inget mer :( Har inga bilder på andra
som t.ex: Hanna, Frida, Matilda, Ellen, Ellie, Sara
m.m :)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaha åååååååååååååååååååååå ja ska döda diiiiiig!!!!!!!!!! ;))))))))))

2011-12-06 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback