Sorry :(

Hejsan bloggen!

Förlåt så mycket för jag inte har skrivit på ett tag men har inte kunnat för Malin har kommit. Eller jag har kunnat men har umgåst med Malin och familjen. Tänkte uppdatera vad som har hänt dem senaste dagarna :)

Måndags:

Malin kom på morgonen, så jag började fixa mig tills alla blev redo. Då gick vi till bussen, kommer inte ihåg vilken tid då men vid 12.00 eller tidigare? Det var jag, Malin och mamma. När vi kom ner på stan gick jag och Malin direkt till Nian och kollade på H&M medans mamma gick någon annanstans. Jag hittade två jätte fina tröjor eller ena var ett linne. Den är vit och ett dryck på en tjej och en text: "Dance Til Dawn" och den andra var en tröja, långarmad, tajt på armarna och lite pösig och grå, stod något med basket och en basket boll, den kostade bara 79:- eller sånt. Linnet kostade 99:-. Köpte även en ear cuff, nå sak som man sätter vid öran, vet dock inte vad det heter, men det är tre ringar ungefär som man sätter högt vid örat så det ser ut som två ringar percings, har bild på undre inlägget :) och ett halsband med silver kors :) Köpte även: O.C första säsong och en barn film med någon Douglas, as bra! Kollade på den hela tiden när jag var liten! ;* Köpte lite godis med till O.C. Är besatt av den nu, älskar det, i alla fall Ryan, hehe ;*. Ja, vad kan jag mer skriva om den dagen? Inte så mycket mer jag kommer ihåg :)

Igår:

Vaknade, kollade på O.C med Malin, gjorde fil med banan och äpple, kung kocken, va? ;) Gjorde inte så mycket på morgonen. Sen åkte jag, Malin och mamma till Kvantum för att mamma skulle köpa något och Malin med. Fick Activia och natur godis och julmust av mamma ;* När vi kom hem kollade jag på O.C medans jag åt och drack allt, haha tjockis :') Laddade ner Dumma Mig så jag och Malin kollade på det. über bra film, rekomenderar jag! Sen kollade jag på O.C tills jag blev trött och lade mig. Och guuuud vad gulligt som hände då! Jag blev jätte ledsen och orolig över Lillen, min katt som har varit borta i kanske en vecka? Så jag låg i sängen att grät och var jätte orolig. Och när jag låg där i mörkret så kom Silje, min hund, upp i sängen, lade sitt huvud på min kudde, och låg på något konstigt sätt så jag kunde hålla om henne. Så jag höll om henne hela natten. Min underbara älskling, älskar dig så mycket Silje, vad skulle jag göra utan dig? Väldigt stor, så hon tog upp halva sängen, haha, men ändå, love you darling! ;* and will always do! Kung på engelska med vettni ;)

Idag:

Vaknade vid någon tid. Mamma fixade frukost till mig. Fixade mig efter. Sen kom pappa och hämtade upp mig och Malin. Vi åkte till Valbo och kollade runt på Ikea och åt julbord där. Senare gick vi till köpcentrumet :) Malin tog en evighet att kolla på samma sak, min lilla älskling ;* Jag ska egentligen inte säga något, HAHAHA! Aja, sen åkte vi hem, Malin åkte till pappa då för hon ska sova där inatt :) Men sen messade Elin mig och frågade om jag ville sola med henne, så gjorde det. Tog ettan till stan och träffade henne där. Vi gick till sol stället men hon hade ingen växel så vi gick till något tvätt ställe men vi kunde inte växla där, HAHAHA. Så vi gick till Buddy's och ni vet att det finns sån där plinga vid kassan man kan plinga på om dem i kassan inte är där? Men det var en kille där som snackade med en kund eller vad man kan skriva. Men jag är ju så dålig så jag plingar på den så killen i kassan stirra på mig. Men det var lugnt för han flörtade med oss hela tiden, haha! Vi fick växla, tur ;* Sen gick vi tillbaks till sol stället och solade. Men när jag precis skulle lägga mig och sola så hör jag Elin säga att hennes solarium inte funkar, så jag klädde på mig kläderna och gick ut men hon sa att hon skulle sola efter mig, så jag fick lite panik och slängde av mig kläderna och lade mig och solade. Och den övre delen kunde man sänka så den var precis vid ansiktet. Men det var bara det att jag glömde det så när jag skulle fixa håret medans jag solade så slog jag till skallen, aj... Men über skönt! Sen solade Elin och jag tog en cigg medans. Och det hände världens läskigaste sak då! Jag satt på trappan utanför och det var en trä grind bakom mig och plötsligt slogs den igen håret och snabbt, men det var ingen vind, åh herregud vad rädd jag blev, så jag kutade in igen. Sen var Elin klar så då gick vi min hållplats, då kom trean (Elins buss) så hon gick. Då när jag stod där ensam så stod ett fyllo mellan 20-30 år och snackade engelska med en utlänning. Sen satte jag mig ner på platsen inne i busskuren eller vad det heter? Och då kom fyllot och satte sig bredvid mig:

Han: Hejsan!
Jag: Hej...
Han: *mummlade något*
Jag: Pratar du inte engelska?
Han: Nej, bara med honom... men jag pratar bra engelska!
Jag: Ja...
Han: Men det är bara för jag har bott i USA, England och Spanien.
Jag: Men i Spanien pratar man spanska?
Han: Ja, jag kan spanska med. *börjar prata spanska..*
Jag: Vad betydde det då?
Han: Att jag lätt kunde ha sex med dig
Jag: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han: Har du pojkvän?
Jag: Ja...
Han: Jaha, synd då...
Jag gick. Sen när jag kom tillbaks så kom killen som fyllot pratade engelska mer och skrämde fyllot så jag började skratta.
Killen: What's so funny?
Jag: Eh what?
Killen: Yeah, what's so funny?
Log elakt mot mig, som han skulle slå mig.
Han (fyllot): Ta det lugnt, det är min tjej... or girlfriend.
Killen: Is that your boyfriend?
Jag: Nej?
Sen någonting.
Hoppade på bussen, tyvärr hoppade fyllot på, men tur fick jag sitta bredvid en kille som snackade med fyllot med. Några killar i kanske 14-års ålderna kom och satte sig längst bak, som var bakom mig. Och fyllot kom där vi satt och frågade om han kunde köpa en av killarnas energi dryck, blablabla, skit dryg. Men när jag hoppade av vid mig så hoppade tyvärr fyllot också av. Men snällt gjort av killen som jag satt bredvid så gick han av och satte sig vid busshålls platsen mot stan. Jag gick mot baby och snackade. Bestämde att jag skulle sova där, eller han var hos Kim då, men Kim är inte här. Ska i alla fall sova här. Jag har badat, jätte skönt, dog nästan! Nu sitter jag här och skriver, hundra rader, HAHA! Men ska sluta och börja äta mina kyckling vingar. Hörs kanske imorgon? :) Och bara 3 dagar kvar tills julafton, yey! :D

Puss hej! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback