Pappa dag!

Hejsan bloggen!

Är ganska sliten nu... Var ju hos pappa idag, så tänka uppdatera dagen.
Jag tog 16.00 till Brynäs där han bor. När jag hoppa av så stod pappa där, så gullig! Vi gick direkt till sushi ställe vid honom. Vi beställde 14 bitar, var det mesta man kunde köpa. Vi gick sen till någon pizzeria för pappa köpte kebab till hans tjej. Och ena som jobbade där såg precis ut som Özil. Ni vet fotbolls spelaren från Tyskland. Blev fan rädd, har ju världens största ögon :( Vi gick sen till Tempo för att pappa skulle köpa en stor Coca Cola Zero till mig och öl till honom. När vi kom hem till honom åt vi tre, mums. När vi hade ätit klart så frågade han om jag var mätt, jo lite då. Då sa han att vi kunde köpa mer, så då stack vi dit igen, men köpte 10 bitar, han köpte räk chips med, skit goda! Sen stack vi hem och åt, åååh sushi är min kärlek <333333 Jag tog 19.20 bussen hem och jag tog colan med hem. Så pappa lade den i en System kasse, hahha vilka jävla blickar jag fick på bussen. När jag kom kollade jag på Vänner. Lite senare gick jag till baby som var hos Kim men Kim var inte där. Jag var bara där en liten stund. Snart ska jag kolla på The Simpsons! :)

Puss!



Dag 1- Berätta kort om mig själv och bild
Dag 2- Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 3- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4- Det här åt jag idag
Dag 5- En nytagen bild
Dag 6- Min dag i bilder
Dag 7- Mina syskon
Dag 8- Ett minne jag har
Dag 9- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina planer inför helgen
Dag 12- Varför du började blogga
Dag 13- Två saker jag längtar efter
Dag 14- Ett minne i bild
Dag 15- Min favorit blogg
Dag 16- En bild som är från när jag är liten
Dag 17- Två saker jag inte skulle klara mig utan, bilder
Dag 18- Min favorit födelsedag
Dag 19- Min favorit plats
Dag 20- En sak jag gör varje dag
Dag 21- Tio saker jag gillar att göra
Dag 22- Någon vacker
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Den här månaden
Dag 25- Det här finns i min väska
Dag 26- En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 27- De här betyder mest
Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från i år, hur har du förändrats?
Dag 29- Det här saknar jag
Dag 30- Min favorittid på året

Dag 9 - Fyra bilder som gör mig glad:



Kommer ihåg denna dag! Det var VM 2010, mellan Tyskland och Gahna.
Och ni vet hur man håller händerna när man ber? Så hade jag hela
matchen för ville att Tyskland skulle vinna. Kunde inte röra på fingrarna
när matchen var klar. Och när det bara var några minuter kvar av
matchen så stod det 0-0 och jag bad då att: "snälla gör att Tyskland
vinner, jag ger dig mitt liv" och nämnde Özils namn för det var hans
första VM att gud skulle ge honom en chans och när jag amen så gjorde
Özil mål efter några sekunder, läbbigt värre. Tänk, där kanske satt Gud
och kollade ner på mig :( BFF , haha skojjjja!


Klart jag älskar denna underbara bild!


HAHHAA kommer lätt ihåg denna dag! Jag ville så gärna sola
men solen kom aldrig, men när den tillslut kom så satt jag där
och sola med ett glas cola. Då kom en geting och attackerade mig
för dem dras ju till socker, så jag kuta in i mitt rum och hämta
hårspray och sprejade ihjäl jäveln, HAHA!


HAHA tycker bilden är så skön!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback