Monday morning

Hejsan bloggen!

Sitter här och dunkar musik yao ( Getto Boys - Die Mother Fuckers). Ägd låt! men finns tyvärr inte på Spotify men har laddat ner den från Youtube och sen överfört den :)
Jag drömde en jätte läskig och obehaglig dröm inatt :'( Först drömde jag om Scream gubben, eller hur han heter... Sen att hela min familj och andra skulle lyssna på en Mozart konsert men det blev slagsmål & sånt, bläääe! När jag vaknade var jag skit täppt iu näsan, är alltså så... SÅ FUCKING PISSTOFF. Men jag lyssnade på musik och tog en choklad från choklad kallendern, men jag tror jag tog två igår för jag var så sugen, haha. Aja, men idag ska jag äta sushi med pappa igen, ååååh längtar så mycket! Min favorit rätt f.o.m nu! Eller nej fan... gravadlax först sen sushi! :)))) Jag kan seriöst äta gravadlax varje dag och aldrig tröttna på det! Men ah, nu ska jag fortsätta lyssna på min ägiga musik ;) Ni som har Spotify och är kompis med mig på Facebook. Lyssna på min lista ;) Fast ni kan ju inte lyssna på den ägiga låten eftersom jag har laddat ner den själv :( Ska sluta snacka massa skit nu.

Puss!

ps: det är inge snö alls här! Bara massa is. Fan värre än snö. Roligt att ramla och sen garva åt sig själv när man är där ute och går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback