Long Way 2 Go

Hejsan bloggen!

Har haft en lugn och mysig söndag idag :) Men i morgon blir det mysigare! För Malin kommer då, yeey! Och hon ska vara här tills julafton! :D Eller dagen efter kanske, haha? Fatta roligt det ska bli eller?! I morgon ska vi och mamma till stan för mamma ska köpa en till julklapp till mig! :) Och jag får pengar i morgon så ska köpa nå gulligt till julafton kanske? :) Ska ju till pappa först :) Åååh får se vad jag får av dem! :D Längtar så jävla mycket efter julafton! Maten, julklapparna, Kalle Ankas Julafton, Kan du vissla Johanna m.m! Är ju bara 6 dagar kvar! ;* Vill att det ska gå fortare fan! Men det tar sin tid... Men nu ska jag nog måla om naglarna, höres! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra?

2011-12-19 @ 08:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback