JA TILL KURVOR!



Tycker inte ni som mig, att så här ska man se ut? Kurvor är fan det snyggaste
som finns! Jag som var så rädd att bli tjock och ville inte se ut som jag gjorde
i vintras då jag hade lite mer kurvor på mig. Jag slutade äta för jag ville ju
nästan se ut som kvinnan på högra bilden. När jag nu kollar på bilden dras jag
mer till Marylin Monroe. Hon är så sexig! Jag tycker hon har den sexigaste
kvinnliga kroppen och kommer alltid tycka det! Jag har lagt ut denna bild
på facebook och det är jätte många som gillar och tycker samma! Bra det folk!
Så tjejer, vad som ni är. Kurvor är snyggare! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker!!

2011-12-06 @ 10:36:11
URL: http://jenhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback