GOD JUL!♥

Hejsan bloggen!

Trodde aldrig att jag skulle blogga idag på julafton, haha! Men det fixade jag ;)
Tänkte uppdatera dagen/kvällen:



Jag vaknade vid 09.00 av att mamma låg i min säng, HAHAHA! Skrämde fan livet ur mig! Hon sa god jul och att jag skulle gratta henne för det är hennes namnstag (?) Eva. Gick upp och åt gröt. Fick öppna en julklapp på morgonen, det göra vi alltid, haha. Fick en jätte fin hårklämma med hjärt diamanter på, sjukt söt! Sån jag velat ha :) Fixade mig efter för jag och Malin skulle till pappa och Ylva. När vi kom dit så var bara Ylva där och fixade maten, för pappa var på Tempo för att köpa gravadlax sås. Men när Ylva skulle ta fram lite mat så stod det redan en sådan burk, haha! Pappa har dålig syn ;) O juste! Han fyller år idag! På julafton, nice! (y). Sen kom han hem och vi åt, jag dog för jag blev så mätt. Kändes som jag skulle spy, så jag gick till vardagsrummet och kollade på tv. Sen blev det Gordon Ramsey's jul program, åååh löööve him! Vi öppnade julklapparna före Kalle Ankas Julafton för dem skulle åka hem till en av Ylvas söner efter programet. Skriver sen vad jag fick :) När det blev Kalle Ankas Julafton kom Ylvas söner Fredrik och Mikael. Min farmor tycker jag påminner om damp ungen i Djungel boken :( Lite då... Och mamma tycker jag liknar Kalle Anka när han blir arg, låter nästan samma... Sen blev det ju Kan Du Vissla Johanna som är bäst! Men vi skulle se den hemma, men sen kom vi håg att den började när vi var hos pappa och Ylva så vi åkte hem på en gång, men tyvärr är min syster Malin seg... Och jag har ju inte så bra stubin... Men vi kom tur i alla fall hem! Vi åt jul mat där med! Fast åt inte mycket, men blev lika mätt som hos Pappa och Ylva... Så jag lade mig i soffan och kollade på Two And A Half Men under mitt underbara täcke medans dem andra åt. Sen blev det The Simpsons. Sen kollade Malin på Karl-Bertils Julafton så alla var tvungna att hålla käften... läste tv-bilagan, HAHA! Sen blev det julklapps öppning! Fick:


- 600 kr på Carlings av pappa.
- Almenacka som pappa och Ylva hade gjort själv. Jätte fina bilder!
- Tränings kläder och vatten flaska.
- Ett armband.
- En kofta.
- Ritsaker som är sjukt bra! Proffs använder dem, så dem är jätte dyra!
Det jag kommer på, haha!

Jag gav:

- Ett foto på Silje, och ett foto på mig och Malin till pappa/Ylva.
- Te kopp till Malin.
- En rosa ljus lykta till mamma.
- En necessär, kropps kräm och deoderant till Stefan.


Ja, det jag kommer ihåg, haha!
Lägger upp mina presenter någon dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback