FML

Förlåt för dålig uppdatering, men har totalt glömt bort... och orkar inte skriva nå idag heller...

Mår inte alls bra, har bara lust att slå huvudet i väggen för har ALDRIG mått såhär dåligt...

Hela jag är uppsvullen, kan knappt gå, ont i magen och kräksugen

Jag vet inte vad det är... Men det började när jag väntade på bussen hem från stan. Fick plötsligt magvärk under brösten. När jag satt på bussen fick jag plötsligt ont i hela magen speciellt mitten av magen. Och började också må illa, var jätte rädd att jag skulle spy, så satt där och skakade och svettades. Kände mig svimmfärdig och allt... När jag hoppade av så blev det inte alls bättre, blev sämre när jag stod upp, vet inte varför... Det blev ju jätte bra att det var svin kallt ute... Blä, orkar inte med detta nu, ska försöka stå ut med det. Vill verkligen inte bli sjuk så jag bara kan ligga i sängen och läsa eller något... Och jag hoppas verkligen att det inte är kräksjukan... Dör då, för det är en av dem läskigaste fobierna jag har, att kräkas. Det kommer ut i näsan med, och massa blod. Har alltid gjort det för mig. Sitter man där och luktar kräk och blod. Nä, tänker inte skriva mer om detta nu. Får bara hoppas jag mår bättre imorgon.

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback