DISS

Nu hade jag bara lust att göra en diss. Och den går till barnen på min gård. Den ända som är gullig och snäll är Blozzom, hon är min ängel! Dem andra är så jävla jobbig, gaaaah! Som t.ex idag när jag var hos älskling så sa han att jag skulle till affären och ta med creme fresh, choklad och cola. Då när jag kommer ut på gården är två flickor i ganska 6 - års åldern? Och dem låter som hundar som skäller. Så jag gick fram till dem.
Jag: Vad fan låter ni sådär för?!
Ena flickan: Vi brukar låtsas att det går förbi någon och då skäller vi som hundar
Jag: Men jag gick ju förbi så jag är någon?
Flickan: Ja
Sen började vi ha snöbollskrig för skoj, den ena tjejen var hur gullig som helst men den som pratade med mig var dryg... Och hon kastade en stor snöboll med en stor hård sten i på mitt ben. Icke bra, tjejen... Fick utbrott och snö mula henne. Hon blev arg och kasta snö i mitt ansikte, jag tog hennes mössa och lade in snö i den. Båda skrek åt mig, kasta i väg mössan och sa att dem skulle dra åt helvete. DEM ÄR ÄCKLIGT DRYGA, JOBBIGA OCH BLÄE!
Undra om ni känner samma för sådana barn? väx upp för fan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback