You'll be in my heart, no matter what they say, you'll be in my heart always

Hejsan bloggen!

Håller på att lyssna på Queen, haha. Men dem är skit bra! Men dem jag håller närmast hjärtat, haha pssst... nä men det är Darius & Finlay! Minnen med deras musik kan jag lova!
Aja, idag väcktes jag åtta av att Lillen, min katt, jamade utanför porten. Fönstret var öppet så gick ner och öppnade åt han och självklart kunde jag inte somna om! Så lyssnade på musik tills jag blev hungrig. Mamma har köpte flingor som det är jordgubbar i, löve it. Så åt det. Till middagen åt vi falukorv med feta ost och oliver på. Jävligt gott faktiskt! Blev ju extra gott för jag hjälpte till ;) Hade majs till, jag hjärta majs. Har börjat fått ont i magen, eller nå knip och mår illa ibland, gravid! Haha, skoja! Kom på en sak! Min och Masoods barn kommer se hur jävla turkiga ut som hellst! Inget illa, sexigt ju! ;) Men tänk, han är ifrån Iran och jag är mörk (mörkt hår och väldigt mörka ögon, tror jag?). Sexig ska den vara! Haha Masood ba förr: "Våra barn ska vara bortskämda!". Lilla Masood vad du har för drömmar ;) Men jag har kommit på hur jag ska se ut på vårat bröllop! En siden klänning med spets upptill och en slöja som är fast satt på en tiara! Vilka drömmar jag har! Men så ska jag se ut! Men nu ska jag lägga över mer säsonger av Vänner!

Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback