Färga?!

Hejsan bloggen!

Jag sitter här med ett glas Cola ur mitt Coca Cola glas jag fick idag! Jag träffade pappa idag och vi käkade på Mcdonalds och vi båda tog Bic Mac och jag fick hans glas yey! Men tänkte uppdatera dagen :

Jag vaknade klockan nio av Isak ropade "pappa" ute... Så jag gick upp och lyssnade på musik i Spotify i mammas mobil för det funkar inte på min mobil, får damp! Bara för jag var så dum och ringde baby i Iran och det blev 900 kr :) bajs&skit. Aja, så vi måste betala först, :( Men okej? Så det blev inge frukost för skulle ju äta med pappa på Mcdonalds. Jag fixade mig vid elva och pappa kom halv tolv så stack ut då och vi åkte till järnvägs museumet där dem visar gamla tåg, jätte intressant! Typ från 1800 talet? Äldre med, tror jag? Och i ett tåg var det vagnar för fångar. Så jag klev på tåget och öppnade ena vagnen och en man började skrika: "släpp ut mig!", höll på att kissa på mig... pappa bara garvade :( JUST FAN! När vi fortsatte kolla på tåg så var det ett hakkors på... nazist. Om det tåget var från den tiden? Annars är Hitler en tjuv! Men sen stack vi och köpte Big Mac, fett gott! När han skjutsade hem mig cyklade mamma vid oss så hon stannade och pratade med pappa och jag fick en hundring av pappa så jag och mamma stack till affären när han hade åkt. Jag köpte Cola Zero, mörk choklad och Cosmopolitan som jag ska läsa mer av ikväll! :) Men nu blir det inget mer skrivande :(

Puss!

ps: jag har tänk på att färga håret för är så less på mitt mörk bruna hår jag har haft hela livet! Kanske ljusbrunt? Det är ju snyggt för dem som har bruna ögon, blir snyggt för ögonen, haha, okej?

Kanske såhär som Mischa Barton?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback