Don't compare your life to others. You have no idea what their journy is all about

Hejsan bloggen!

Sitter här i huvtröjan, mys! Det är ju fredag också! Så jag, mamma och Jörgen åkte till Coop och köpte lite fredags godis. Jag köpte natur godis och juice. Mamma köpte jordgubbar, bananer och vanilj yogurt till mig som jag kan göra smoothies av! Jag älskar smoothie! Man ska inte köpa det, bara billigt skit. Plus massa socker i även fast man inte tror det. Jag blandar ju bara frukter med yogurt. Hur onyttigt är det? INGET! HUr nyttigt som hellst! :) Lika gott som godis, nästan godare! Aja, resten av dagen så har jag kollat på film, Vänner och Family Guy. Men jag åt så mycket nötter så min mage svällde upp! Idag kollade jag upp den dära Mozart konserten. Det kostade 200 kr, nånting åt det hållet i alla fall! Jag ska nog få biljetter! Kommer fan grina. Det är sån vacker musik. Hej jag heter Anna och är 70 år... Nä men seriöst, man får väl tycka det? Många tycker nog det! :) SKA GILLA HONON PÅ FACEBOOK! BETHOOVEN MED! Okej Anna, chilla...

Puss hej!

Tumblr_lojhzemhif1qd45ayo1_400_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: dom vill man ju inte att dom ska synas i bloggen ;)

2011-08-26 @ 22:06:42
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaa!haha, det är många som redan kritiserar mig, jag behöver inte mer .)

2011-08-27 @ 14:49:45
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst :) allt bra?

2011-08-27 @ 16:00:24
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback