COUGAR TOWN

Hejsan bloggen!

Var ett tag! Jag har ju för det mesta tagit det lugnt för baby är i Iran, vill ju samla in krafterna tills han kommer hem, om ni fattar vad jag menar? ;) Hoppas inte... not pretty.
Idag åkte Stefan och Sebbe någonstans och kommer hem på torsdag, tror jag? Så jag väcktes typ åtta på morgonen idag av att dem snackade högt i köket. Och självklart kunde jag inte somna om... så gick till mitt rum och lyssnade på musik. När jag tröttnade kollade jag på tv tills mamma gjorde frukost åt mig. Jag är så lat!
Sen vid fyra beställde vi från pizzerian. Mamma beställde någon köttfärg pizza och jag räk sallad. Ett tag sen! Det var godis gott! Men orkade inte så jag ställde resten i kylskåpet och efter någon timme åt jag resten och jag är ju så smart så jag åt den i mitt rum där min katt Lillen låg. Han är ju tokig i räkor. FAN att han är så söt så man måste ge honom... Vid tio ska jag ligga inne hos mamma och vi ska kolla på Family Guy. Mysigt! :) Jag älskar min mamma!
Nu blir det lite Cougar town. Det äger ju?

Puss hej!

ps: imorse när jag satt i mitt rum ensam för mamma var ute med Silje så stod min leksaks hund Polly vid mig som jag hade när jag var liten. Och när man drar i ett snöre på hennes rygg skäller hon och om man drar igen går det. Och plöstligt när jag satt vid datan imorse så började hon låta, bara sådär! Fan vad jag skrek! Men ska inte tänka på det nå mer nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback