SVAREN

Tänkte svara på frågorna jag fick på Frågestunden. Men tur att jag skrev ner alla frågor för plötsligt är inlägget borta, vet inte om jag som vanligt failade och tog bort det...


1. Är du hel svensk för du ser lite mörk ut, för kommer ihåg att du skrev någonting förut?
- Ja, jag skrev förr, men det var länge sedan. Men det jag vet att jag har i släkten är: franskt, belgist(?), norsk, tyskt, finsk(tror jag...?) & same, haha! Ni vet dem som bor norr med renar. Men dem är faktiskt mörka allihopa. Ja, dem flesta. Med det menar jag ögonen och håret m.m.

2. Vilket land skulle du vilja bo i (om du inte bodde i Sverige) ?
- Har faktiskt tänkt på det mycket. Först tyckte jag Tyskland eller Italien. Men kom fram till slut att det skulle nog vara USA. Har alltid velat veta hur det är att bo där!

3. Favorit maträtt?
- Stefans kyckling och curry pizza!

4. Favorit klädsel?
- Då tänker jag nog på vilket plagg jag gillar mest? På vintern är det nog leggings. På sommaren är det shorts! Det är svårt att välja helt!

5. Vad är svårt med ADHD och Bipolär?
- Jadu vad kan man skriva? Det är ju olika faktiskt! Vissa har ju mest problem med koncentrera och vissa väldigt aggressiva eller hyper! Jag är allt ihopa, tyvär... Jag har svårt att koncentrera mig med skolan och vara med många folk runt omkring mig, men det beror när. Det är inte svårt att vara med massa kompisar, men när jag är t.e.x på stan och det är en massa folk som går vid en och snackar högt har jag bara lust att skrika massa... När det kommer till aggressiv så är den hög! Jag blir lätt arg och gör sönder saker än slår folk, det beror på sorts människa. Som någon eller två veckor sedan skulle jag, mamma, Stefan ochn Jörgen till Valbo med Jörgens bil och jag var tvungen att skynda mig och mina ögonbryn kan ta ett tag att fixas men ibland fort, men denna gång tog det hela väntan. Mamma skrek åt mig och plötsligt fick jag utbrott och tog min STORA spegel och kasta den i golvet så det kom glas över hela rummet. Jag gjorde det utan anledning, jag hinner inte att tänka, som är tungt för mig... Nu till hyper-effekten, så är jag det mesta hyper. Kan prata med mig själv, kan inte sitta still i ens en sekund, pratar hela tiden och kan jävlas med folk utan att jag inte bryr mig om deras känslor (inget jag heller kan rå för!). Som mamma kan säga ibland: "nu är det dags för en liten rosa!". Det betyder den rosa tablett som är lugnande. Och nu till Bipolärn, den vet jag inte mycket om. Men i alla fall att man byter humör hela tiden och beteende. Jag kan vara hur glas som helst sen PAFF skriker jag till personen utan en anledning. Ja, det var väl "lite" fakta. Om ni vill veta mera så kan ni bara kommentera eller fråga efter MSN ! :)

6. Favorit film?
- Det vet nog ni som har läst min blogg hela vägen! ZERO DAY, FÖR FAN! Ladda ner må jag säga folk ;)

7. Favorit resmål?
- Jadu, det finns många. Eller några då... Men jag vet inte vilket jag skulle välja! Men valen är: USA, Colorado. Tyskland. Spanien eller Italien! :)

8. Vad för sorts musik gillar du?
- Det jag gillar att lyssna på är rock, pop m.m. Men min favorit är Techno, lätt!

9. Tycker du om Britney Spears?
- Hon kanske är lite galen, men ge bruden en chans! + att hennes nya album är jätte bra! :)

10. Vart har du köpt jumpsuiten?
- (Hade ju en jumpsuit på mig på inlägget, men som tyvärr försvann..). Men jag köpte den på BikBok! :)


11. Vart köpte du ditt löshår?
- Tajmahal.se

12. Hur lång är du och vad väger du?
- Jag är 1.67 och senast jag vägde mig vägde jag 57-58, tror jag? Men har blivit lite smalare nu, säger vissa. Så kanske 55 nu?

13. Har du några syskon, står ni varandra nära?
- Ja, jag har en stora syster och hon heter Malin och fyller 20 i sommar ! :) Vi är väl ganska tajta, men det tragiska är att hon bor i Uppsala... Jag saknar henne otroligt mycket!

14. Hur träffades du och Masood (eller vad han heter?).
- Vi träffades genom Elin, då vi var bästa kompisar! Tyckte han var lite läskig då för han hade knogjärn m.m. Men sen blev ju tajtare och tajtare!

15. Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
- Om 8 dagar blir det 6 månader. Ett halv år! Vad fort det går!!

16. Vad för bh storlek har du?
- Vilken fråga! Anonym som skrev så säkert någon slaskig kille. Men jag har 75B. Så nu vet du det! :D

17. Jag har läst din blogg jätte länge och förra året skrev du mycket om någon skolskjutning och hur gulliga dem var som skjöt. Frågar varför du gillade dem?
- Jadu. Jag tog ADHD medicin då och jag var våldsam som fan då. Men det var en skolskjutning år 1999 och dem som skjöt var två killar - Eric Harris & Dylan Klebold . Jag tycker bara att dem var söta och ville inget illa, dem var mobbad. Ungefär the losers of the losers. Varför dem var mobbad vet jag inte. Men det blev ju som det hände! Där ser ni! Mobbning leder till vad som helst. Ingen ska mobba en, så lägg av! Det är mobbarna som mår dålig, usch...

18. Läste förr att du tyckte om Tyskland i fotboll och om Mesut Özil?
- Jadu, hade tråkigt i somras och drogade fotboll. Har ju alltid, tror jag, älskat Tyskland. Så hejade och bad till gud att dem skulle vinna. Och första gången jag såg Özil tyckte jag att han såg ut som en ödla, haha. Men senare var han plöstligt dö het, men ni tycker jag inte det längre. Han är ju inte ful. Men, jarå.

19. Vilken blogg gillar du bäst - paow, dessie, foki, kenza eller blondinbella?
- Den som verkar snällast är Blondin Bella, hon är jätte söt! Men tycker mest om att läsa Paow! :)

20. Varför började du blogga?
- Vet inte faktiskt. Läste många bloggar och gjorde en egen för att se hur det var. Och det är jätte roligt! ;D

Ja, det var mer frågor men svarar imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback