SVAREN 2

Nu tänkte jag svara på dem andra frågorna ! :)

1. Jag gillar verkligen din blogg och rekomenderar den. Har läst mycket om dig. Så tänkte fråga hur din barndom var?
- Aaw tack så mycket! Min barndom var jätte bra kan man säga! Bodde med mamma, pappa och Malin tills jag blev 12 då mamma och pappa skilde sig. Vet inte vad jag ska skriva egentligen, haha!

2. Går du på någon sport?
- Nepp. Gillar inte sport, bara att kolla på, i alla fall på fotboll! Fast spelade fotboll förr men slutade när jag var 12...tror jag?

3. Vilket är ditt dröm jobb?
- Jobba med mode i NY eller Paris. Fast vet inte hur man fixar det, hjälp? :(

4. Vill du gifta dig någon gång?
- Ja, det tror jag ! :)

5. Jag undrar om du tycker du är tjock? För du är verkligen smal!
- Tack för du tycker det! Men alla har väl komplexer?

6. Har du varit full? Röker du eller har rökt?
- Ja, har varit full många gånger! Rökte förr men slutade, inte bra för hälsan!

7. Har fixar du ditt hår? För det är jätte fint!
- Tack så mycket! Men jag plattar mitt hår, sen sätter jag i löshåret sen tupperar jag det :)

8. Gillar du mycket smink? Och hur sminkar du dig?
- Jag gillar inte mycket smink! Jag brukar inte ha lika mycket smink som förr. Men foundation, lite puder och mascara :) Ibland ögonskugga!

9. När pussades du första gången?
- Har säkert gjort det för jätte länge sen fast jag inte kommer ihåg. Men pussade för det mesta några år sen

10. Hur många pojkvänner har du haft?
- Vilken jävla fråga...?

11. När fick du din första mens?
- Redan i femman. Kommer ihåg att jag vaknade att det kändes blött i sängen. Först trodde jag att jag hade kissat på mig men sen såg jag blodet. Men vågade inte berätta för mamma, hahahaha!

12. Första gången du var full?
- Har väl små druckit förr, men första var nog några år sen

13. Du skriver inte mycket om din pappa. Varför då?
- Jag umgås inte mycket med honom, men brukar träffas ungefär en gång i veckan, typ?

14. Vad gör du när du känner dig ledsen?
- Jag brukar kolla på Vänner - serien. Den gör mig lycklig! Eller kompisar :)

15. Beskriv dig med 3 ord?
- Snäll, rolig och dryg, haha!

16. Vad är du mest/minst nöjd med dig själv?
- Mest: att jag är snäll, älskar min familj och att våga vara mig själv!
Minst: Att jag kan ta allt allvarligt och utbrotten...

17. Måste fråga om du limmat fast ditt löshår eller clip-ons eller flätat?
- Jag har clip-ons :)

18. Vilken hårfärg använder du?


19. Saknar du fjortis tiden?
- Ehm haha. Var väl roligt just då, men nu nja!

20. Var köper du dina kläder?
- Det är överallt, men mest på H&M :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. bra blogg du har! Jag jobbar i new york och kan svara på frågor om du har några, ang mode osv. skicka ett mail

2011-04-07 @ 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback