Snart så!

Hejsan bloggen! :)

Sitter här vid datan och chillar!
Älskling sov ju här i helgen. Sen gick han och jobbade vid nio i affären vid mig, som jag har skrivit 24/7.
Jag och mamma hälsade på, så gullig! Vi köpte juice till mig, skit god! En BRAVO juice med tropisk smak :) Sen en LOKA med melon smak och tabletter. Vet inte varför jag köpte det, men dem är ju så goda! Sen gick vi till Röda Korset och jag köpte tre böcker, älskar ju att läsa! Kom inte ihåg vad dem hette xd När vi kom hem kollade vi på Simpsons och jag åt lasagne , namnam :) Sen vet jag inte vad jag ska göra, tråååååkar! Vill träffa baby igen men kanske lite drygt att jag kommer dit 24/7, HAHAHA!

ps: snart åker vi till Boden (mormor). Jag och mamma bara, mysigt! Vi var ju där i höstast! Ska bli mysigt! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt, med mig är det fin fint med :)

haft en bra helg? :)

2011-04-04 @ 17:47:04
URL: http://elinnjl.com
Postat av: Anonym

Svar: Okej :) Ska du göra något särskilt roligt den här veckan då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-05 @ 11:51:06
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback