K bry

Hejsan bloggen!

Vi kom nyss hem från Kvantum. Köpte lite smått gott. Inte godis utan nå snacks, asså typ som flingor? Och en dryck från ProViva, haha gulligt jag stavade! Men det innehöll vitaminer och någon vitamin för tjejer som stärker deras hjärna, drycken hette ju Female, alltså kvinna på engelska.
Nu lyssnar jag på musik. Ska sen ut och ta en promenad, har börjat göra det nu, jävligt mycket! Igår gick jag och baby ut och gick klockan åtta, tror jag? Och gick i en halv timme ! ;o najs anna!
Nä, men skönt att gå lite ;)


PUSS!




Jumpsuiten jag köpte förr, kanske inte världens bästa bild?
Har ju varit ut och solat mycket så är lite små brun redan ;)
Imorgon blir det nog solarium! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin jumpsuit :)

2011-04-30 @ 15:02:02
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback