Godmorgon Sverige!

Hejsan bloggen! :)

Vaknade för typ några timmar sen? Hade tråkigt så kollade på En Annan Del Av Köping. Ni vet, om dem utveckligstörda? Så söta! Min favorit är Tobbe, LÄTT!
Sen gjorde mamma frukost åt mig, lata fan...

Men igår kom baby hit efter jobbet. Vi myste tills vi och mamma gick till affären för jag och baby skulle köpa clementiner och juice, är besatt av det! Men när vi kom hem så var alla clementiner gamla och torra som fan, så vi gick tillbaks och fick nya, som var färska (?) och goda!
Klockan nio åkte han hem och jag gjorde väl inget speciellt.

Puss! :)

ps: om 6 dagar åker jag och mamma till boden. & jag och baby har varit tillsammans i 6 månader. Men firar det mest dagen innan. FAN att vi åker samma dag som vi har vart det! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback