FÖRLÅT!

Hejsan bloggen!

FÖRLÅT för dålig uppdatering... men har ju varit i Boden och igår kom Emma hit. Hennes syster bor ju under oss så vi träffades till klockan 19.00. Vi hade roligt! Hoppade studsmatta, haha!
Och blev bråk haha, var skit roligt! Men hennes systers dotter Blozzom som är 9 år hade hotats av en tjej som bor på våran gård att hon skulle göra någonting på henne. Tydligen hade Blozzom dissat någon Emilio men det var han som dissade Blozzom, så hon sa att det var han som gjorde det och då hade "tjejen" att om inte Blozzom berättar allt så "tänker hon göra någonting på henne". Så jag och Emma gick till henne och frågade om vi fick prata med henne. Så kom Blozzom också, vi gick till Bomhus Livs vid oss och frågade varför hon sa så. Hon var ju så feg att hon sprang i väg! HAHAHA! Tönt! PLUS att hennes mamma som bor under oss (tror jag), snackade skit om min mamma, typ att hon inte kunde ta hand om mig och att hon hade alltid fel, m.m. Så vi berättade allt för henne och skrek till henne massa saker och sen när vi stod utanför Emmas systers dörr, jag kom ner och hörde Emma skrika "det gjorde du visst det!", då såg kärringen mig och sa "Anna, jag sa inte det!". Men Emma fortsätte att gapa då blev kärringen mer förbannad och skrek "det har jag inte alls det, var tyst ungjävel!" och drog Emma i håret och stängde dörren på hennes hand. Så hon gick in och skrek, lät det i alla fall som. Men jag gick in och såg att hon stod i ett hörn och grät. Kramade henne och lugnade ner henne. Har aldrig hört henne grinat, hon är ju en tuff liten sak, stackars älskling! Aja, HATAR ALLA PÅ GÅRDEN! En dag ger vi igen på den jävla kärringen för Emma kommer hit på måndag, tror jag... AAAAAAAAAAAH!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback