BRUN!

Hejsan bloggen! :)

Sitter här och lyssnar på Busshunter, haha! men vissa av hans låtar äger!!!

Tänkte uppdatera dagen:

Jag vaknade vid tio ungefär? Jag åt frukost och satt vid datan för väntade på att Masood slutade att praktisera. Men hade för tråkigt så mamma och jag gick till affären för hon skulle i alla fall köpa mjölk. Så jag köpte lite gott, hihi fuskarn. Sen när han slutade så vilade vi typ en halv timme, sen började jag fixa mig, men bara mascara för vi skulle sola solarium och då ska man inte ha nå smink för då blir man ju krit vit i ansiktet? När vi kom ner på stan tog Masood ut pengar för han var skyldig massa personer pengar. Och vi kollade på en särskilt dak, ni får inte veta än! ;) Vi kollade också i affärer men köpte inget, köper när jag får pengar nästa månad! :) Efter åt vi på Waynes Cofee, eller hur det stavas? Jag åt en jävla god macka med kyckling och feta ost! :)
Sen slutade vi med att sola solarium och jag blev mega brun! Inte för att skryta men jag blev det! Vi ska också sola nästa veckan, men sista gången...tror jag? För kan du sola ute när det blir den riktiga sommaren, för det har varit så blosigt och inte soligt dem senaste dagarna! :o Aja, träffade Frida, Hanna och Nora sen vid mig. Sen kollade vi bara på film, jag och Masood. Sen vid nio åkte han hem! Och imorgon sover jag hos honom och han hos mig hela helgen! :D

Puss! (L)(H)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback