Nothing's changed no one can take your place, It gets harder everyday

Hejhej bloggen!

Som ni vet så gick ju min digitalkamera sönder igår, men idag tänker jag inte så mycket på det, säkert bara för på kvällen då är jag trött och då blir jag lätt arg. Det går ju fortfarande att ta kort med den, bara att skärmen är sönder, dem skärmarna är så jävla känsliga ju. Borde vara gjord i glas istället för plast ;o

På fredag får mamma pengar och då ska vi dra och storhandla, kan lika gärna köpa ny foundation då för på Ic Maxi finns allt att köpa (y)
Imorgon är det skolan som gäller för mig, slutar 2 som vanligt, skönt (a)

Men nu ska jag göra annat, kolla film eller något, puss!
Ska fixa design åt Mikaela sen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback