mysdag

Träffade Krissie lite tidigare idag, men bussen hem kom ju aldrig jag fick vänta i det kalla och äckliga vädret i ungefär en timme, hade ju inte så mycket på mig heller, ?
När jag hoppade av bussen vid mig kom en skit gullig kattunge, aaw saknar Lillen! Asså min katt, världens sötaste katt, lite retard då men bäst ändå!
Mamma mötte mig vid affärn och köpte lite godis till mig; cola, och nå choklad saker, kommer inte ihåg ena och det andra kan jag inte stava...
När jag kom hem kollade jag lite av varje, Super Sugen, waaazup guuuys!
Och kollade på Barnen I Bullerbyn, MOBBA MIG OM NI VILL DÅÅ men skit gulligt juuu! Det coola är att ena där kommer från Söderhamn, där jag kommer ifrån, oyes! ;>

Men nu chillar jag lite hääär!

Och HAHAHAH. Min låtsasbrorsa som är typ 11 var på BUP idag eller vad det var och dem hade frågat honom om han var rädd för något och han ba; ja, min låtsas syrra för hon har sånt humör och slåss hela tiden.


HAHAHAHHA, hjälp BUP kommer EFTER MEEEEEEEEJ!
Närå, dem skitarna ska inte röra mig heller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: förlåt för sent svar! men tack för din kommentar!

allt väl idag :)?

2010-09-05 @ 12:51:49
URL: http://playitnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback