MVG



Fick MVG på nå engelska provsak, så jävla stolt (y) gick runt och skröt så alla blev sura HAHAHHAHA! Men mamma
och mimmi blev jätte stolta. Och jag vet att pappa också kommer bli det! Fast han är ju i Slovenien nu, vill till Spanien och Tyskland, ! Men som det har hänt nu så kan vi inte åka, blir kanske nästa höst eller nått. Kommer ju åka dit nån gång, så inget bråska (stavas?).

Idag väkte mamma mig halv tio, jag steg upp och låg i soffan och kollade på Rachel Ray med en limpmacka med skinka på och ett glas oboy, skit gott att doppa macka i oboy, min nya drog!
Fixade mig och sen gick jag ut och väntade på taxin. När den kom åkte vi till skolan och den åkte förbi först hahahha, fail!
När jag kom till skolan så hade jag och Emma bild med Maria, älskar henne! Vi fick göra nå slags jävla figur med lera, nått som dem gjorde för typ flera tusen års sen, min belv ju skit sexig (y) Sen var det lunch (soppa & pannkaka), åt lite soppa och två pannkakor, mums! På lunchrasten var vi ute och rökte mest och Emma kan ju inte sluta hångla med David, sin nya pojkvän. Krissie kom sen för hon bor där, vi såg henne så vi snackade lite med henne.
Sen hade jag ju engelska och fick MVG, fan vad jag skrek, Lars-Åke bara garvade, konstigt (y)

Nu ska jag ut för en cigg, har de bra mina goungar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

brådska

2011-03-24 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback