Jumping all over the world

Förlåt för jag inte har uppdaterat så mycket, mycket? Ett inlägg snarare... SKA bli bättre, som förr, 100 inlägg per dag typ gjorde jag?

Aja, om tio mnuter ska jag och mamma kolla på "halv åtta hos mig", skit bra ju (y) mamma har bakat chokladkaka, eller typ choklad sockerkaka med chokladdressing på, så jävla god att man dör för den! Men har dagit 3 bitar då, men what evaaa!
Sen blir det idol, vet inte vilka som gick vidare förra gången, kollade inte då ;o få se nu då! Men min turk gick inte vidare :( förlåt men jag skriver så för jag vet inte vad han heter... inte rasist ! :o
Sen blir det att duscha, jag vet, jag duschade igår men jag älskar att duscha! bättre än att duscha en gång i veckan :o
fattar inte varför man kan hata att duscha, bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback