I look up at the stars, Hoping you're doing the same

Söndag idag då, skola imorgon då, haha. Har ju köpt en ny foundation, maybelline new york (stavarn). Kanske lite för mörk men ska ju inte ha mycket på.
Som ni vet så är min katt ute i stugan nu, skulle egentligen åka hem idag, men dem ville att han skulle stanna ett par veckor kvar, han är ju lycklig där, min älsklings retard, passar mig ju! Kom ihåg när han föddes... får förra katt Stina (död nu...blev påskörd(?) :( ). Hon är i alla fall mamma till Lillen. Men en dag, då vi bodde i Söderhamn, jag var väl tio eller elva. Jag och syrran satt och kollade på tv en morgon medans mamma och pappa sov (dem var tillsammans då) och plötsligt kom Stina in och hoppade upp i min famn, blev helt förvånad för hon var inte sådan katt som var kelig. Sen gick hon in i sin kattlåda, inte där katter kissar, utan en katthylla , och hon låg där inne och vi såg ju inte henne. Så jag gick och kollade om hon mådde bra så hon inte sjuk eller nånting. När man kollade in så kurrade hon jätte mycket medans hon lät och hela hennes kropp skakade, jag blev ju helt förvirrad, trodde hon höll på dö typ.. Men den så kommer jag inte ihåg så mcyket bara att hon fick kattungar, blev ju både förvånad och glad, jag kommer ihåg att jag sprang in i mammas och pappas sovrum och skrek att Stina hade fått kattungar! Två stycken, Lillen och Polarn, tror jag hon hette.
Lillen var mycket mindre är Polarn, och hade en krokig svans, så det kanske blev nå fel på födelsen, medans Polarn var jätte vit (såg vi när dem hade blivit lite större) och en rosa nos och fina blåa ögon. Lillen hade svart nos och olika färger på ögonen, kommer inte ihåg vilka färger, men i alla fall ett blått. Gud vad jag saknar det, usch vill ha tillbaks den tiden! Kommer ihåg att Lillen var ju lite efter så Stina gav Polarn mer mjölk, så vi köpte kattunge mjölk på ICA och gav han i en liten nappflaska, älskling, vad jag saknar honom, och Polarn med, aah!





älskar dg Lillen <3 ser ni olika färger på ögonen! blått och grönt ser det ut som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback