Face to face, toe to toe, heart to heart as we hit the floor

Hejhej cpungar!

Var hemma idag för taxin cp:ade, kunde ha åkt buss men kände mig yr och jag vill ju att inget ska hända på bussen.
Imorgon kanske det fixar sig med taxin, annars åker jag till Uppsala med pappa till Malin, kan vi kika på stan, för hon var ledig! Mamma och jag sak ju dit i början av oktober, tror jag det var. Då ska jag shoppa som faaaaan och köpa nya höst/vinter skor, såg skit snygga på SkoPunkten, med 7 cm klack, haha, blir fan 1.80 då nästan :o
Aja, ska fixa lite nu och är sjuuuukt röksugen men har ju inga många cigg kvar och får inte pengar sen fredag..


jag är så jävla het


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skön bild !

vilka kändisar är vacker utan spackel ?

2010-09-14 @ 18:10:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback