Just One Look At You And I Now It's Gonna Be A Lovely Day

Hejhej!

Var med älsklings Masood igår, skulle egentligen sova hos honom idag men var skit yr, varför?! Men ska sova hos honom imorgon hoppas jag :))))))
Igår stack vi till Valbo, han och jag. Kollade runt, köpte en tröja och en topp. Tröjan är det Amerikanska flaggan på, ni vet nog hur mycket jag älskar Amerika? :)
Andra har jag glömt bort, haha. Men lägger ut dem :)

På onsdag ska mamma få 9 tusen kronor för mig ;) Alltså för sjukdomarna och ADHD:n. Så på fredag ska vi och föreningen åka till Valbo med deras minibuss. Såg en sjukt snygg tröja på Bikbok, var lite under höfterna. Guld och svart randigt, svårt att förklara med tyget var lite vasst, vet vad det heter men kommer inte på hur det stavas :( HOPPAS den finns i min storlek, XS, då och att den finns kvar!




Jackan jag fick av Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback