Filmer

Hejhej!

Mitt första inlägg idag , va? :o Senil..
Vaknade faktiskt klockan åtta idag, rekord... och kunde inte somna om, kände mig inte speciellt bra, orkar inte förklara... (inget med Masood att göra ! ). Mamma sa själv att jag ska vila mycket och ta min egna takt och om jag måste gå om nian så sa hon att det är för mitt bästa OM det skulle hända, det ända hon brydde sig om var hur jag mådde, gulligt! Masood sa precis samma sak haha :')
Men har kollat på film hela dagen för att få mig på topp, haha. Såg att jag hade laddat ner en film som hette The Children. Såg att det var en skräckis så kollade på den, i början tyckte jag att den var dålig men den hände det saker, oja! Ladda ner själv, orkar inte förklara, plus att jag suger på att förklara saker -.-
Grown Ups blev det att också kolla på, hahha klockren film (y). Speciellt den mörka kvinnan, gamla. Klockren dam är det!
Några bra film tips? :)

Mamma köpte cigg åt mig för ett tag sen, ska nog ut för en. Något konstigt med mig är att jag bara röker halva ciggen varje, nästan varje, gång jag är ute och röker, hmm.. sparar i alla fall ! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback