work it baby

Hejhej bögälskare

Har extremt tråkigt nu så tänkte uppdatera vad som hände igår.

Jag var bara hemma och tog det lugnt med musik. Mamma gjorde nå choklad rutor med choklad glasyr på och pärlsocker, var så gott att jag kunde äta upp hela skiten. Hon hade också köpt cola, började nästan gråta för jag vill ju inte äta/dricka sött på vardagar, fuskis ;)
Sen när jag satt vid datan ringde mobilen och det var Frida, en f.d bästa kompis. Hon frågade om jag och Masood kude komma dit för hon var med sin pojkvän och dem kanske hade tråkigt. Så jag ringde Masood och vi bestämde att han skulle komma till mig, jag fixade mig sen drog vi upp till 12:an, bussen som går till Södra Bomhus. Men det var bara så jävla kallt, usch! Det har ju kommit snö och slask. Det var jävligt kallt. Som snöstorm, fick gå baklänges hahahaha. När vi kom dit så åt vi tårta och annat fika för Frida fyllde 15, grattis ! :)
Vi gjorde inte mycket var mest i hennes rum. Sen kom Hanna och hennes kille Pontus dit. Vi var lite med dem sen åkte jag och Masood hem till mig igen och kollade på Välkommen Åter. Så jävla bra, men inte bättre än Vänner  ! :(

Idag vaknade jag typ halv nio, rekord! Jag hade så tråkigt att jag filmade min katt och han attackera kameran ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback