with you i can bee myself

Hejhej snorungar!

Som ni vet, så svimmade jag, om ni visste det, jo skrev det tror jag haha :)
Sen när jag kom satt jag vid datan lite sen lade jag mig brevid mamma i Sebbes rum och kollade på Morden I Midsummer. Blev skit trött så jag somnade. Sen vaknade jag att mamma sa att Masood var här,, glömde helt bort att han skulle komma, snäll flickvän (y). Och han är ju så gullig att han hade köpt två cigg paket till mig ! :D
Vi var bara typ 10 minuter, var bara i Sebbes rum och snackade för jag var skit trött. När han hade gått så blev jag pigg så jag satte mig vid datan och kollade runt. Sen på facebook frågade jag Frida om hon ville komma så kunde jag också ringa Masood, så jag gjorde jag det. Han kom, jag fixade mig, han mötte Frida så jag kunde fixa klart mig. Men det tog evigheter för dem att komma! Tillslut kom dem, dem hade köpt juice på Bomhus Livs vid mig. När dem kom gick vi ut på balkongen och rökte med ett varsit glas juice. Sen gick vi in i mitt rum och kollade runt, vi kollade också på Pensionars jävlar (stavas?). Sen gick vi ut och rökte innan dem skulle hem, men jag var ju så smart att jag välte omkull mitt glas juice på balkong golvet ;d
Sen stack dem ner på stan för Masood skulle köpa cigg till Frida.
Resten av kvällen duschade jag, kollade film/Vänner och kollade på nya avsnitten av Persionars jävlar, var inte lika bra som dem två innan. Så jag lade mig och sov. Vaknade vid 10, 11 kankse? Lyssnade på musik sen tog jag en cigg. Och mamma och Stefans kompis har fixat mammas hörlorar. Såna stor över hela öronen med basljud som man kan höja m.m. För Denniz hade ju bitit av sladden till kontakten, vet fan inte hur killen fick ihop den, proffs?! ;o Men ska få en egen sen tror jag :)
Sen ska jag beställa någon tröja på nelly.se . Men blir skit svårt för alla är ju skit snygga!!! :(((

Nu ska jag ut och ta en cigg med mammas snygga hörlurar ;)

PS: vet någon av er någon hemsida där man kan ladda ner photoshop gratis. hade det förr men det gick ut och glömde bort vart jag laddade ner den, snälla någon? :((


Kommentarer
Postat av: Anonym

Piratebay

2010-11-17 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback