when i get older i will be stronger

Hejhej bloggen!

Igår var jag med Masood. eller det skrev jag nog haha.
Idag vaknade jag typ hela tiden och somnade om, hela jävla tiden, var skit jobbigt !
Vill shoppa :((((
Aja, läste också i SOLO, tidningen, att om jag vill skaffa fler kompisar kan jag bli det genom bloggen, så skriv till mig, för jag är en toppen ivrig och glad person ! :D Kanske inte långt bort, men what ever.
Idag kanske kommer Masood hit och äter, men inte sover här för jag hatar när någon sover över hos mig.hihi konstig tjej som inte vill att hennes pojkvän ska sova här, mahhhaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren publicera ikväll :)



Haft en bra lördag? :D

2010-11-27 @ 20:24:22
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha roligt :) man behöver inte sova över bara för att man är ihop :) Men det är mysigt :)

2010-11-28 @ 10:57:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback