Sammanfatta dagen!

Packade ner nästan allt jag skulle ha. Medicin, smink, plattång, pengar, var det nog.
Sen gick jag till bussen och gick av vid tågstationen och väntade att Masood skulle komma med tåget. När han komoch några till så köpte han cigg, sen väntade han och jag på tåget hem till han, Ockelbo.
Och såklart fanns det inga två lediga platser åt oss så vi fick sitta på små sätensom man drar ner, bekvämt (y)
När vi kom fram gick vi och åt på pizzerian, jag åt kebab tallrik, han åt inget, men tog lite av mig, haha ;)
Sen när vi skulle hem till honom, jag som är så smart glömde väskan där men dem som jobbade skrek åt oss att vi hade glömt den när vi var en bit bort, tack gode god att dem såg den, hade ju mobilen och andra viktiga saker i den !!
När vi kom hem till honom så kollade vi på film för det mesta. Sen senare på kvällen kom hans två tjej kompisar för ena ville ha cigg. Så vi fyra gick till ICA och köpte godis. Jag och Masood köpte massa med choklad, mest mörkchoklad, ena hade jordgubbs fyllning i, så jävla god den var! Sen gick dem och vi hade mysigt med godis och kollade på film!
Sen när vi skulle sova så var det skit varmt inne så jag tog av mig tröjan, inte naken, och byxorna. Men han öppnade fönstret och då blev det kallt och skönt! Han blev lite förbannad, för hans familj höll på att skrika ute i vardagsrummet, hade tydligen jätte roligt, så Masood gick ut och skrek åt dem och typ gorde sönder saker, haha. Och han säger att jag hade damp...
Han lade sig på soffan i sitt rum sen, för det blev så trångt i sängen. Vaknade och somnade om hela tiden, och kudden åke ner hela tiden, mmh roligt!
Vaknade sen vid elva, det var då jag höll på att få anfall, men Masood gick fram och smekte mig på håret och då slutade det, FÅR DAMP PÅ DET KAN DET INTE BARA FÖRSVINNA, FITTA SOM GJORDE ATT DEN KOM TILLBAKS!

När jag kom hem tog jag det lugnt sen träna jag lite, HAHHA. Jag gjorde situps, hade gummibandet och träna armarna och benen med den. Sen gick jag ut och gick med musik, skönt ! Kanske inte så bra att jag röker då, haha.... men ska sluta äta onyttigt och tänka på min hälsa, förutom rökningen, det är inte så lätt att sluta som folk tror.

Imorgon ska jag och mamma ner på stan vid elva och träffa Masood älsling, kolla lite på kläder, hoppas toppen som jag såg på BikBok finns på stan! Hålla tummarna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha okej funny 2

2010-11-02 @ 21:03:34
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du ville vara med och tävla :D jag drar ett par vinnare kl 23.00 så kolla in på min blogg då vettja :D <3

2010-11-02 @ 21:05:00
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback