million pieces

Hejhej bloggen

Lyssnar på Jay-Z nu, gotti!
Vid fyra ska jag och mamma åka till BUP, tar bussen dit, roligt or not. Sen ska vi nog dra upp till sjukhuset som ligger nära BUP och fika, äter det vanliga: Stor maräng med torkad chokladsås och små choklad bitar i, mums, & cola såklart!
Imorgon är det fredag men vet inte om jag ska köpa cola, har slutat gilla det, eller älskar det, men har inte druckit det på hela veckan så suget försvinner. Känner mig ganska nyttig, dricker juice och äter frukt 24/7, det är ju bra för magen!
Men fick reda av Stefan att han hade kollat på nå program och dem sa att det är mer socker i oboy än i cola, mamma som köpte nytt oboy igår, oj då. Men dricker inte ofta, bara en dag om dagen, funkar ju (y).
Äter fil med flingor och lite socker i som frukost, det är väl bra också? Kanske inte sockret men bättre än Billys pizza, eller nått. TUMMEN UPP FÖR ANNA SONDELL! (Y)



Det här köpte jag på båten, bort nu med detta, HEJDÅ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback