like a dynamite

Vet fan inte varför jag skrev rubriken så..


Idag var jag i alla fall med älskling, vi vara bara en liten stund, han åt i alla fall hos oss, lax, skit gott!
Min syrra kom också hit idag och ska vara här tills imorgon :) Hon och mamma var i Valbo idag och mamma hittade skorna jag så när jag och Masood var där som jag tyckte var snygga, så hon köpte dem ! :) snällish mammish, haha störd tar det personligt.

Snart ska jag fixa mig och sova tror jag för imorgon är det skola, yey..

Juste! Malin trodde jag fick i 8an och att var var 14, snäll syrra :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du, inte för att vi känner varann, men jag kollar din blogg ibland och har varit en flitig besökare då du blev gravid... jag undrar hur du mår idag? dricker och röker du än och när började du (och varför!) jag har ju fattat att du har jobbiga diagnoser och att ditt liv inte är det enklaste, men det verkar som att du verkligen gör det mesta av det och lever för stunden. men sen undrarr jag också; hur går det med medicin+sprit?! är inte det farlig- typ att man kan dö?

för ingen vill väl ddet, att du ska dö?

jag hoppas du får/kan bli mamma nån gång i framtiden när det är ditt val med en person du litar på! (och att du mår bättre/är "mognare")



xoxo

2010-11-08 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback