friday night

Hejhej nördar!

Jag börjar verkligen att bli dålig att uppdatera. Har inte så bra minne...
Men idag vaknade jag sex, halv sju, och kunde inte somna om och blev piggare sen när Stefan alarm klocka börja tjuta. Så började läsa i Vecko Revyn jag fick i veckan, efter en lång läsning så blev jag trött och somnade. Vaknade ett, att mamma kom in och frågade om jag var vaken. Älskar att ligga och dra mig ett tag!
Spelade Sims 2 nästan hela dagen, så jävla roligt! Vid fyra kom älskling hit, vi gick till affärn och köpte två Igloo läsk och två marabou choklad med luftbubblor, den godaste!
När vi kom hem kollade vi på en äcklig film. En tjej som föder en dött barn men väcker den till liv, vet fan inte hur, sen blir typ barnet sjuk och hon är lite sjuk tror jag och ger den kött blod, fattar inte?! Men den heter i alla fall Grace.
Senare blev jag dåligare och dåligare. Fick ont i huvudet, halsen och kroppen. Min bröstkorg gjorde skit ont att jag knappt kunde andas, trodde jag skulle dö!
Men mår lite bättre nu, hopps jag inte blir sjuk, influensan går ju nu sa mamma. USCH



jag när jag var 3, 4 år gammal. passar att vara riddare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback