freeloader

Hejhej mina kära :)

Idag åkte jag och mamma till sjukhuset vid ett och det var inte lite pinsamt... några jag känner klev på bussen från stan och ena killen skrek och drygade oh mamma vände sig om och ba: kan ni inte vara tysta jag vill faktiskt höra det jag lyssnar på!". Höll på att .
När vi var på sjukhuset så snackade vi med min läkare, och kollade lite på ögonen m.m. Har gått ner ett kilo också, bra jobbat Anna!
Han sa också att min nya medicin kan man bli lätt hungrig av så jag ska inte äta mycket, speciellt godis... så ska börja träna, som gå ut lång promenader, (y).
Vi fikade på sjukhuset också. Sen hämtade Stefan oss därifrån och vi åkte till Valbo för dem skulle klippa klorna på Silje. Så medans dem gjorde det stack jag in i köpcentrumet och kollade lite, efter åkte vi hem. Masood älskling kom till mig, vi myste i många timmar, han masserade och klia på min rygg, gud vad skönt det var!
Kollade på simpsons m.m. Nu resten av tiden har jag lyssnat på musik och kollat på film. Mamma köpte ju nya laddnings batterier till hörlurana, dem är skit bra och basljud! ;)
Imorgon kommer pappa och Ylva att hämta upp mig vid tio, vi åker till Uppsala och hämtar upp Malin sen drar vi på såndär Ålandsbåt, fast bara på dan och äter julbord och köpa massor av godis. Ska bara äta godis på vardagarna nu. Har inte ätit godis denna vecka, alltså på vardarna, nöjer mig med frukt. Drogar clementiner, frukt kan man inte bli tjock av? :'D

Juste, Masood lovade mig att om jag slutar röka till nästa år ska han betala till bröstförstoring åt mig, hahaha. Kan man göra det när man är 15, 16? Han har ju massa med pengar. Fan vad roligt det skulle vara! :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback